Jakie wady i zalety mają strony w abonamencie

Jeszcze do niedawna najczęściej wybieranym modelem tworzenia stron internetowych była jednorazowa płatność. W takim modelu na początku należało ponieść pewne koszty, ale później w skali roku opłaty zamykały się w kwocie 200-300 złotych, za przedłużenie domeny i hosting. Lecz ostatni czas przyniósł intensywny rozwój firm oferujących strona na abonament w wersji z abonamentem. Takie rozwiązanie obecnie się staje coraz bardziej popularne ze względu na szereg istotnych zalet. Po pierwsze na starcie nie trzeba robić inwestycji na kilka czy kilkanaście tysięcy złotych na to, żeby móc być obecnym w internecie. Stronę dla firmy da się szybko i łatwo zrobić przy pomocy dedykowanego kreatora, jeżeli ktoś ma trochę technicznych umiejętności to bez żadnego problemu powinien sobie z tym poradzić.

Oczywiście można także zamówić uruchomienie strony w firmie oferującej takie usługi, ale jeżeli nawet będzie to z szatą graficzną, to koszt będzie znacznie niższy niż wykonywanie wszystkiego od razu. Każda strona na abonament dostosowana też być może pod względem grafiki do oczekiwań klienta, żeby się on mógł w ten sposób wyróżnić wśród konkurencji. Podejmując decyzję o takim rozwiązaniu pamiętać jednak należy o tym, że posiada ono trochę ograniczeń. Po pierwsze kreatory mogą mieć swoje ograniczenia, jakie spowodują że w pewnej chwili może braknąć jakiś funkcji, które akurat bardzo by się przydały. Oprócz tego w perspektywie wielu lat wydatki na abonament wynieść mogą więcej, niż opłata za wykonanie wszystkiego na raz.

+Tekst Sponsorowany+

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Dodaj komentarz
Możesz także polubić